Maak kennis met ons team

Sjaak Kolthof

Sjaak Kolthof
Directeur

“Ik sta graag voor je klaar. Nu, vandaag en morgen. En ik niet alleen, want bij AK Schoonmaak doen we het samen. Niet voor niets worden de verwachtingen van onze klanten keer op keer overtroffen. Bij welk vraagstuk dan ook. Ben jij benieuwd wat we met het team voor jou kunnen betekenen? Vraag een offerte aan dan ga ik ermee aan de slag!” 

Ilse Kolthof-Mannessen
HR

“Als HR manager ben ik verantwoordelijk voor alles omtrent ons personeel. Van werving en selectie tot verloning. Dit alles met de filosofie: ‘tevreden personeel maakt tevreden opdrachtgevers!”

Patrick Visscher
Bedrijfsleider

“Als Bedrijfsleider ben ik de spin in het web. Ik houd me bezig met alle operationele taken wat het bedrijf aangaat. Met ruim 30 jaar ervaring in het vak sta ik nergens meer van te kijken.”

Mariet Brandsen
Personeelszaken

“Voor onze medewerkers en nieuwe collega’s regel ik alles. Dus van de begeleiding tijdens het inwerktraject tot het beantwoorden van vragen over pensioenopbouw, vakantiedagen of extra inzetbaarheid. Het team kan altijd bij mij terecht en ik zoek het voor ze uit.”

Thomas Spoor
Planning

“Ik ben verantwoordelijk voor de planning, organisatie en de coördinatie van de dagelijkse activiteiten van onze schoonmakers in de regio. Overzicht houden is dan ook het allerbelangrijkste. Ik weet wie waar aan het werk is en schakel snel waar nodig is.”

Ton Brandsen
Kwaliteitscontroleur

“Ik zorg voor kwaliteitsrondes bij onze opdrachtgevers en als onze collega’s materialen of middelen nodig hebben, regel ik dat! Desnoods breng ik het zelf naar de locatie. Allround inzetbaar en alles voor een snel en schoon resultaat!” 

Lisette Beuving-Valk
Personeelszaken

“Het werven en selecteren van nieuwe schoonmaaktalenten vind ik fantastisch! Intern weten de collega’s mij ook goed te vinden, want of ze nu onderweg zijn of op locatie bij onze opdrachtgevers, als ze een vraag hebben, dan kunnen ze altijd bij mij terecht. Samen zorgen we dan voor de juiste oplossing!”

Dianne Jonkman
Financiële administratie

“Cijfertjes zijn helemaal mijn ding! Van (inkoop) facturen, verwerken van werkbonnen tot aan een strakke debiteurenbeheer. Ik zorg ervoor dat het op de financiële afdeling op rolletjes loopt.

Henk Beldman
Planning & Relatiebeheer

“Samen met de collega’s ben ik de verbindende schakel tussen onze schoonmaaktoppers en onze opdrachtgevers. Ik heb een leuk en divers takenpakket dat uiteenloopt van de planning tot aan het bezoeken van onze opdrachtgevers en alles ertussenin. Ik ben dan ook betrokken bij verschillende projecten. Het is mijn doel om de samenwerking te ontwikkelen en vlekkeloos te laten verlopen.”