“Ik sta graag voor je klaar. Nu, vandaag en morgen. En ik niet alleen, want bij AK Schoonmaak doen we het samen. Niet voor niets worden de verwachtingen van onze klanten keer op keer overtroffen. Bij welk vraagstuk dan ook. Ben jij benieuwd wat we met het team voor jou kunnen betekenen? Vraag een offerte aan dan ga ik ermee aan de slag!”
“Als HR manager ben ik verantwoordelijk voor alles omtrent ons personeel. Van werving en selectie tot verloning. Dit alles met de filosofie: ‘tevreden personeel maakt tevreden opdrachtgevers!”
“Als Bedrijfsleider ben ik de spin in het web. Ik houd me bezig met alle operationele taken wat het bedrijf aangaat. Met ruim 30 jaar ervaring in het vak sta ik nergens meer van te kijken.”
“Ik zorg voor kwaliteitsrondes bij onze opdrachtgevers en als onze collega’s materialen of middelen nodig hebben, regel ik dat! Desnoods breng ik het zelf naar de locatie. Allround inzetbaar en alles voor een snel en schoon resultaat!”
“Voor onze medewerkers en nieuwe collega’s regel ik alles. Dus van de begeleiding tijdens het inwerktraject tot het beantwoorden van vragen over pensioenopbouw, vakantiedagen of extra inzetbaarheid. Het team kan altijd bij mij terecht en ik zoek het voor ze uit.”
“Ik ben verantwoordelijk voor de planning, organisatie en de coördinatie van de dagelijkse activiteiten van onze schoonmakers in de regio. Overzicht houden is dan ook het allerbelangrijkste. Ik weet wie waar aan het werk is en schakel snel waar nodig is.”
“Het werven en selecteren van nieuwe schoonmaaktalenten vind ik fantastisch! Intern weten de collega’s mij ook goed te vinden, want of ze nu onderweg zijn of op locatie bij onze opdrachtgevers, als ze een vraag hebben, dan kunnen ze altijd bij mij terecht. Samen zorgen we dan voor de juiste oplossing!”
“Cijfertjes zijn helemaal mijn ding! Van (inkoop) facturen, verwerken van werkbonnen tot aan een strakke debiteurenbeheer. Ik zorg ervoor dat het op de financiële afdeling op rolletjes loopt.“
“Als collega’s vragen hebben, dan sta ik voor ze klaar. Of ze nu onderweg zijn of op locatie, ik zoek het graag voor ze uit. Samen zorgen we ervoor dat alles goed geregeld is, zodat zij zich kunnen focussen op hun werk. Ik vind het geweldig om bij te dragen aan hun ontwikkeling en ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt!”
“Als accountmanager ben ik de brug tussen sales en relatiebeheer, waarbij mijn passie ligt in het onderhouden van sterke klantrelaties en het behartigen van zowel de belangen van onze gewaardeerde klanten als onze toegewijde schoonmaakexperts. Bij schoonmaakverzoeken ben ik vaak het eerste aanspreekpunt en ik ben er trots op om deze cruciale rol te vervullen.”
ALMELO | Bedrijvenpark Twente Noord 1
7602 KR Almelo
T. 0546 – 74 56 74
ENSCHEDE | Jaargetijdenweg 37-4
7532 SK Enschede
T. 053 – 46 14 807
HARDENBERG | J.C. Kellerlaan 22
7772 SG Hardenberg
T. 0523 – 74 53 90
E. info@akschoonmaak.nl
Ontwerp: AK Schoonmaak® Copyright | Disclaimer | Algemene Voorwaarden