Maak kennis met ons team

Sjaak Kolthof

Sjaak Kolthof
Directeur

“Ik sta graag voor je klaar. Nu, vandaag en morgen. En ik niet alleen, want bij AK Schoonmaak doen we het samen. Niet voor niets worden de verwachtingen van onze klanten keer op keer overtroffen. Bij welk vraagstuk dan ook. Ben jij benieuwd wat we met het team voor jou kunnen betekenen? Vraag een offerte aan dan ga ik ermee aan de slag!” 

Ilse Kolthof-Mannessen
HR

“Als HR manager ben ik verantwoordelijk voor alles omtrent ons personeel. Van werving en selectie tot verloning. Dit alles met de filosofie: ‘tevreden personeel maakt tevreden opdrachtgevers!”

Patrick Visscher
Bedrijfsleider

“Als Bedrijfsleider ben ik de spin in het web. Ik houd me bezig met alle operationele taken wat het bedrijf aangaat. Met ruim 30 jaar ervaring in het vak sta ik nergens meer van te kijken.”

Ton Brandsen
Kwaliteitscontroleur

“Ik zorg voor kwaliteitsrondes bij onze opdrachtgevers en als onze collega’s materialen of middelen nodig hebben, regel ik dat! Desnoods breng ik het zelf naar de locatie. Allround inzetbaar en alles voor een snel en schoon resultaat!” 

Mariet Brandsen
Personeelszaken

“Voor onze medewerkers en nieuwe collega’s regel ik alles. Dus van de begeleiding tijdens het inwerktraject tot het beantwoorden van vragen over pensioenopbouw, vakantiedagen of extra inzetbaarheid. Het team kan altijd bij mij terecht en ik zoek het voor ze uit.”

Rene Bergmeester
Planning

“Ik ben verantwoordelijk voor de planning, organisatie en de coördinatie van de dagelijkse activiteiten van onze schoonmakers in de regio. Overzicht houden is dan ook het allerbelangrijkste. Ik weet wie waar aan het werk is en schakel snel waar nodig is.”

Lisette Beuving-Valk
Personeelszaken

“Het werven en selecteren van nieuwe schoonmaaktalenten vind ik fantastisch! Intern weten de collega’s mij ook goed te vinden, want of ze nu onderweg zijn of op locatie bij onze opdrachtgevers, als ze een vraag hebben, dan kunnen ze altijd bij mij terecht. Samen zorgen we dan voor de juiste oplossing!”

Dianne Jonkman
Financiële administratie

“Cijfertjes zijn helemaal mijn ding! Van (inkoop) facturen, verwerken van werkbonnen tot aan een strakke debiteurenbeheer. Ik zorg ervoor dat het op de financiële afdeling op rolletjes loopt.

Nadia Pas
Personeelszaken

“Als collega’s vragen hebben, dan sta ik voor ze klaar. Of ze nu onderweg zijn of op locatie, ik zoek het graag voor ze uit. Samen zorgen we ervoor dat alles goed geregeld is, zodat zij zich kunnen focussen op hun werk. Ik vind het geweldig om bij te dragen aan hun ontwikkeling en ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt!”

Henk Beldman
Accountmanager

“Als accountmanager ben ik de brug tussen sales en relatiebeheer, waarbij mijn passie ligt in het onderhouden van sterke klantrelaties en het behartigen van zowel de belangen van onze gewaardeerde klanten als onze toegewijde schoonmaakexperts. Bij schoonmaakverzoeken ben ik vaak het eerste aanspreekpunt en ik ben er trots op om deze cruciale rol te vervullen.”